Opdag Amway Online

Download præsentationerne

Videovejledninger

Lær webstedet at kende

Spørgsmål?
Find svar
Vis mere Vis færre

Bliv registreret som Amway-forretningsindehaver

Bliv registreret som Amway-forretningsindehaver

Vi fører dig gennem de forskellige trin i registreringsprocessen.

Bliv registreret som kunde

Bliv registreret som kunde

Lær om kunderegistreringsprocessen, og begynd at handle online!

Har du brug for hjælp til at logge ind på det nye Amway Online?

Har du brug for hjælp til at logge ind på det nye Amway Online?

Hvis du brugte det gamle Amway Online, hjælper denne video dig med at forstå, hvordan du kommer ind på den opdaterede websted og opretter dit nye Amway ConnectID.

Registrering/log ind

Hvorfor skal jeg have et Amway ConnectID?

Amway ConnectID er den nye metode til at komme på alle Amways digitale applikationer – når de er blevet opdateret. Det bliver nemmere for dig, da der kun er ét login og kun én adgangskode til Amway-Online og alle Amways apps.

Hvad er mit Amway ConnectID?

Dit Amway ConnectID er dit unikke, nye login til alle Amways applikationer over hele verden. Det erstatter alle de login-navne eller -ID’er, du har brugt før. Dit Amway ConnectID er din e-mailadresse, og derfor skal du bruge én, der kun tilhører dig. For at oprette dit Amway ConnectID og din nye adgangskode, skal du klikke på ’Log ind’-symbolet i øverste, højre hjørne af hjemmesiden og følge vejledningen.

Erstatter Amway ConnectID mit ABO-nummer?

Dit Amway ConnectID erstatter ikke dit ABO-nummer. Det er blot din nye digitale identitet. Du beholder stadig dit originale ABO-nummer.

Skal jeg beholde mit gamle login-ID/brugernavn(e)?

Vi er i gang med at opdatere vores hjemmeside og forretnings-apps – og lancere den nye teknologi globalt. I denne overgangsperiode skal du, hvis du har internationale forretninger, bruge dine ’gamle’ login-oplysninger for de lande, der endnu ikke er blevet opdateret. Når lanceringen er afsluttet, vil din nye digitale Amway ConnectID-identitet være det eneste login og brugernavn, du skal bruge til alle dine online Amway-applikationer i alle lande.

How do I register as an Amway Business Owner (ABO)?

Go to the home page and click the "Register" button in the top right hand corner. Choose the option to "Become an Amway Business Owner" and enter your details in the online form. You will need to sign the contract, which you can do online using an e-signature.

How do I register as a Customer?

There are two ways to register as a Customer:
1. On the home page. Find the "Register" link in the top right hand corner and click the option to register. Then follow the step-by-step process to create your account.
2. During checkout. Add your chosen products to the shopping cart and proceed to checkout. You will be asked to register as part of the payment process.

What is a co-applicant/second applicant?

A co-applicant is someone who runs your Amway business with you and uses the same online account for orders. People often add a family member, spouse or partner as a co-applicant. You can add a co-applicant when you register as an ABO, or at any other time from the "My Account" page. The co-applicant becomes an ABO and their name will be added to your contract.

Why aren't my login details working?

From February 2018, you will need to use an Amway ConnectID to login. This will be your email address. Go to the home page and click the "Sign in" button in the top right hand corner. Follow the instructions to create your Amway ConnectID and new personal password. You can then sign in and access your online account.

Explore Amway Online

Find out how the Amway website helps you manage your business more efficiently.

Register now

.

.

Essential Files

Business Suppport

Hent
dokument | 582 KB
Business Suppport

Hent
dokument | 447 KB
Business Suppport

Hent
dokument | 769 KB

My account

Hvordan ved jeg, om en ny kunde har registreret sig? Hvor kan jeg følge status for registrering?

Når en ny kunde registrerer sig i din forretningsgruppe, modtager du en e-mail med en bekræftelse og en besked på Amway Online. Derudover kan du følge status for alle nye kunderegistreringer på Amway Online ved at gå til ’Mit kontor’ og klikke på linket til ’Mine kunder’.

Hvordan ved jeg, om mine kunder har afgivet en bestilling online, eller om de har brug for hjælp til det?

Når en kunde afgiver sin egen bestilling online, modtager du en e-mail med en bekræftelse og en besked på Amway Online. Du kan også se disse oplysninger under ’Mit kontor’. Vælg ’Mine kunder’, og klik på ’Mine kunders ordrer’.
Kunden kan også bede dig om at afgive bestillingen på deres vegne. I så fald modtager du en besked om en indkommende ordre på Amway-Online sammen med en e-mail.

Hvordan kan jeg vide, om en kunde ønsker at returnere et produkt? Hvordan hjælper jeg den pågældende med det?

Returneringsproceduren for kunder er den samme som for ABOer. Du får besked via e-mail, hvis en kunde ønsker at returnere et produkt. Du kan også se dette online under ’Mine kunder’, hvor du kan se dine kunders returneringer. Du bedes kontakte din kunde for at bekræfte, at kunden ved, hvad vedkommende skal gøre, så alt forløber uden problemer. Hvis kunden angiver årsagen til returneringen, kan det være nyttig feedback for dig fremover.

Hvor finder jeg en liste over alle mine kunder?

Du kan finde en komplet liste over dine kunder på Amway-Online. Log ind på din konto og gå til ’Mit kontor’. Vælg derefter enten ’Mine kunder’ eller 'LOS-kort’.

Order

Kan jeg planlægge og gemme mine ordrer?

Ja, det kan du! Vi har udviklet værktøjet ’Ønskeliste’, der hjælper kunder og ABOer med at planlægge og følge ordrer. Her kan du vælge og overvåge produkter, du måske ønsker at købe. Du kan også få at vide, om et af de produkter, du har valgt, ikke længere fås. Du kan desuden dele din ønskeliste via sociale medier. En anden ting er, at du kan beholde produkterne i din indkøbskurv, så du kan fortsætte, hvor du slap.

Jeg er kunde. Kan jeg bestille produkter online?

Ja, du kan bestille vores produkter direkte online. Du skal registrere dig for at afslutte en ordre. Det kan du gøre på to måder:
1. På hjemmesiden. Find ’Registrer’-linket i øverste, højre hjørne, og klik på valgmuligheden til at blive registreret som kunde. Følg derefter vejledningen i, hvordan du opretter en konto.
2. Når du kommer til kassen. Læg de produkter, du har valgt, i indkøbskurven, og gå til kassen. Du vil blive bedt om at registrere dig som en del af betalingsprocessen. Du kan også bestille produkter gennem din ABO.

Hvor finder jeg mine fakturaer?

Fakturaen er vedhæftet e-mailen med forsendelsesoplysninger. Du kan også downloade pdf-versioner af dine fakturaer under ’Ordreinformation’, som du komme til via ’Mit kontor’. Husk, at ’Mit kontor’ er tilgængeligt, når du er logget på.

Hvordan returnerer jeg en bestilling?

Det er nemt at returnere en bestilling
1. Log ind på din konto, og gå til ’Mit kontor’
2. Gå til siden med ’Ordrehistorik’ via ’Mine ordrer’
3. Find den bestilling, du ønsker at returnere, og klik på linket ’Ordreinformation’ ved siden af
4. Klik på ’Returner vare’, og følg vejledningen.

Hvordan får jeg et produkt refunderet?

For at få et produkt refunderet skal du følge disse trin:
1. Log ind på din konto, og gå til ’Mit kontor’
2. Gå til siden ’Ordrehistorik’
3. Find den bestilling, du ønsker at få refunderet, og klik på linket ’Ordreinformation’ ved siden af
4. Klik på ’Refunder vare’, og følg vejledningen.

Hjemmesidenagivation

Jeg kan ikke finde de oplysninger, jeg skal bruge, på siden. Hvad skal jeg gøre?

Du skal være logget ind på din konto for at få adgang til alle oplysningerne på hjemmesiden. Hvis du har brug for yderligere hjælp til at finde information, kan du bruge søgefunktionen øverst på hjemmesiden.

Hvor finder jeg produkttilbud og -kampagner?

Hvis du er logget ind på din konto, kan du bruge knappen ’Toptilbud’ øverst på hjemmesiden til at se de nyeste tilbud og kampagner.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du kan kontakte Amways kundeservice via e-mail: amway_danmark@amway.com eller via telefonnummer: (+45) 43 31 04 03)