Amway-visionen

Vores vision er ret enkel – hver eneste dag arbejder vi for at hjælpe mennesker leve bedre. Vi udfører vores vision ved at hjælpe mennesker overalt med at finde deres potentiale og opnå deres mål ved at tilbyde bedre produkter og muligheder for fremtiden samt ved generøst at dele med det globale samfund.

Vi sætter en ære i vores forpligtelse til forretningsmæssig fortrinlighed, vores omtanke for mennesker og deres omkringliggende samfund og vores interesse for miljøet, fordi vi forpligter os til at gøre det rigtige frem for noget, der bare går an.

Founders Fundamentals

Medgrundlæggerne Jay Van Andel og Rich DeVos foreskrev de standarder for etik og drift, som fortsat er vejledende for virksomheden og forretningsindehaverne i alle deres aktiviteter. Disse grundprincipper er bogstavelig talt hugget ud i sten udenfor Verdenshovedkvarteret: "Freedom, Family, Hope and Reward" (Frihed, familie, håb og belønning).

Amway vil altid støtte folks fundamentale FRIHED til at bestemme deres egen fremtid og lade dem have nok tid og ressourcer til at beskytte og pleje deres FAMILIE. Derudover vil Amway altid tilbyde HÅB til individer og muligheden for at modtage BELØNNING svarende til deres indsats.

Hvad Amway drejer sig om

Forbindelser

Amway er bygget på konceptet om forbindelser, som først begyndte med vores grundlæggeres partnerskab. Den forbindelse, som findes mellem de grundlæggende familier, medarbejdere og forretningsindehavere er virksomhedens kerne.

Stærke og pålidelige forbindelser er også nøgleelementet i Amways forretningsmodel, fordi de udgør vores kunders fordel: høj grad af bekvemmelighed og den bedst mulige kundeservice baseret på personlig samtale. Med deres dybtgående produktkendskab og sans for forbrugernes behov tager vores forretningsindehavere sig altid individuelt af hver person, uanset om det drejer sig om produkter eller etablering af en Amway-forretning.

Medborgerskab

Vi anerkender hver enkelt individs personlige værdi. Derfor tager Amway socialt ansvar. Vi tror på vores ansvar til at være gode medborgere i de lokalsamfund, hvor vi bor og arbejder. Vores medarbejdere og forretningspartnere er aktivt engagerede på verdensplan og hjælper derved med at gøre en forskel.

AMWAY ONE BY ONE™-kampagnen for børn blev startet i 2003 og har doneret over 112 millioner dollars siden 2003. I Europa har Amway været en UNICEF-partner siden 2001. Amways medarbejdere og forhandlere har hjulpet med at tilvejebringe ca. 6 millioner euro til støtte for UNICEF-projekter.

Forretningsmulighed

Amway er fortaler for frihed og frit initiativ. Amway-forretningsmuligheden giver alle en chance til at opbygge deres egen selvstændige professionelle tilstedeværelse og til at få succes på baggrund af deres egne individuelle ambitioner. Amway støtter sine forretningsindehavere igennem et retfærdigt belønningssystem og en stærk gruppe af produktlinjer af høj kvalitet. Amway Academy tilbyder elektroniske kurser, internetpræsentationer og personlige træningskurser. I 2010 uddelte Amway Academy over 3000 certifikater over hele Europa.

Produktfamilien

Ernæring, skønhed og pleje af hjemmet, som er vores portefølje af højkvalitetsprodukter. Mærker som NUTRIWAY™, ARTISTRY™, beautycycle™ eller AMWAY HOME™ bidrager til kundernes personlige velvære og glæde og er de mærker, hvorpå Amway-forretningsindehavere bygger deres forretning. Klik her for mere information om mærkerne.

Vision og værdier