Vælg betaling og levering
Du kan bestille Amway-produkter, når som helst det passer dig.
Vælg den betalings- og leveringsmåde, der passer dig bedst.
Du kan bestille Amway-produkter, når som helst det passer dig.
Vælg den betalings- og leveringsmåde, der passer dig bedst.
Vælg betaling
Bankoverførsel
Betalingen kan overføres online eller i en bank. Betalingen overføres ved hjælp af de bankkontooplysninger, der specificeres, når du afgiver din bestilling (betalingsside), eller under 'Mine bestillinger'.Bankkontonummer ved overførsel til Amway Danmark ApS' konto i Nordea: 2191 - 8473555965. Brug dit ABO-nummer som reference
Kreditkort
Betalingen sker med et kreditkort (eller debitkort), der er registreret på Amway Online. Du kan administrere dine kreditkort under Mine kreditkort.
PayPal
PayPal er et online betalingssystem, der fungerer som mellemled mellem enkeltpersoner og netbutikker. Hvis du allerede har en PayPal-konto, kan du bruge denne konto med det samme, når du køber dine Amway-produkter. Hvis du ikke har en PayPal-konto og gerne vil bruge denne betalingsmulighed, skal du gå ind på www.paypal.com og oprette din egen personlige PayPal-konto.
Trustly
Trustly tilbyder bankoverførsler og betalinger sikkert, hurtigt og enkelt fra forbruger til netbutik. Med Trustly sker overførslen eller betalingen med det samme. Trustly er altid gratis at bruge og kræver ikke, at du skal være tilmeldt som bruger.www.trustly.com.
Vælg levering
Levering til hjemmeadresse
Vælg din hjemmeadresse og yderligere adresser under Mine adresser. Du kan vælge adresse direkte, når du afgiver din bestilling.
Engangsadresse
Indsæt leveringsadresse direkte, når du afgiver din bestilling.
Levering til hjemmeadresse
Ordren leveres til den valgte ABOs adresse.
Leveringsgebyrer
Alt efter leveringsmåden og ordrebeløbet gælder disse leveringspriser:
Leveringssted | Prisgrænse | Pris fastland | Pris Færøerne |
Lev. privatadresse | op til kr. 800 | kr. 90 | kr. 90 |
Lev. privatadresse | over kr. 800 | kr. 50 | kr. 50 |
Pakkeshop | op til kr. 800 | kr. 90 | kr. 90 |
Pakkeshop | over kr. 800 | kr. 50 | kr. 50 |
Svar på dine spørgsmål
Lev. privatadresse før kl. 12.00 3-4 hverdage 2-3 uger
Lev. privatadresse efter kl. 12.00 4-5 hverdage 2-3 uger
Pakkeshop før kl. 12.00 2-3 hverdage -
Pakkeshop efter kl. 12.00 3-4 hverdage -
PS. Din bestilling videresendes til vores lager til behandling efter betaling og bekræftelse. Bemærk, at bestillinger, som indgår i en gruppebestilling, først leveres, efter at alle bestillinger er betalt og bekræftet. Ovenstående leveringstider gælder efter modtagelse af bestillingsbekræfte
Du kan finde trackingnummeret (eller numrene) i din ordrehistorik. Klik på pakkenummeret for at gå direkte til PostNords tracking-websted. Der kan du se den seneste leveringsstatus.
Du får desuden tilsendt en e-mail med leveringsbekræftelsen, som også indeholder pakkenummeret (eller numrene) og et direkte link til PostNords tracking-websted.
Yderligere får du besked fra PostNord via e-mail og/eller en sms med statusopdateringer om din(e) pakke(r).
Sidst, men ikke mindst, kan du holde styr på dine forsendelser i PostNord-appen. Du kan downloade appen fra Google Play Store eller via Itunes.
- Ændre den foreslåede leveringsdato
- Få pakken afleveret et sikkert sted på din adresse
- Bede om levering hos nabo
This option is only designed for Single Orders as Group Consolidated Orders (GCOs) are shipped to one address. It is a consideration for ABOs, however, that breaking GCOs down into Single Orders instead may incur additional delivery costs.
1. Select “Ship To Customer” delivery option at Amway Online
2. Select one of your customers from the list
3. The delivery address will already be populated but can be changed/updated
4. Goods will be delivered to the address you desire without an invoice in the box
5. An invoice will be delivered to the registered email address of the distributor
Vores systemer giver ikke mulighed for at sende en meddelelse til den anden modtager, og derfor får måske du tilsendt e-mailene/sms'erne fra Amway og det valgte kurerfirma.
For at holde den anden modtager orienteret foreslår vi, at du videresender Track & Trace-oplysningerne til vedkommende for at lette leveringen.
- Hvis pakken er synligt beskadiget, skal du notere det på leveringskvitteringen/det håndholdte apparat, når du kvitterer for pakken.
- Bemærk, at hvis ingen varer er beskadiget, er det selvfølgelig ikke heldigt, hvis forsendelsesemballagen er beskadiget. Men det er jo netop formålet med emballagen at beskytte varerne indeni.
- Det er en god ide at tage et tydeligt billede af forsendelsesemballagen og medsende det ved kommunikationen med din lokale kundeservice.
- Hvis en vare er beskadiget, bedes du også medsende et billede af indholdet i pakken, så vi tydeligt kan se, hvordan pakkens indhold er modtaget. Du kan også vedhæfte det i e-mailen til kundeservice.
- Det er vigtigt, at du gør din lokale kundeservice opmærksom på beskadigede forsendelser snarest muligt og senest efter 7 kale
Amway accepterer følgende kredit-/betalingskort: Amway accepterer Visa®, MasterCard®, .....
1. Log ind på din konto, og gå til "Mit kontor".
2. Gå til siden med "Ordrehistorik" via "Mine ordrer".
3. Find den bestilling, du ønsker at returnere, og klik på linket "Ordreinformation" ved siden af.
4. Klik på "Returner vare", og følg vejledningen.
Det betyder, at du kan forvente at få tilbagebetalt beløbet inden for 5-15 hverdage.
Bemærk: Returforsendelser, som modtages og behandles inden den 26. i måneden, medtages i bonusoversigten for den indeværende måned. Derefter sker justeringen herfor i oversigten i den efterfølgende måned.