Vælg betaling og levering

Du kan bestille Amway-produkter, når som helst det passer dig.
Vælg den betalings- og leveringsmåde, der passer dig bedst.

Du kan bestille Amway-produkter, når som helst det passer dig.
Vælg den betalings- og leveringsmåde, der passer dig bedst.

Vælg betaling

Bankoverførsel

Betalingen kan overføres online eller i en bank. Betalingen overføres ved hjælp af de bankkontooplysninger, der specificeres, når du afgiver din ordre (betalingsside), eller under 'Mine ordrer'. Bankkontonummer ved overførsel til Amway Danmark ApS' konto i Nordea: 2191 - 8473555965. Brug venligst dit ABO-nummer som reference.

Kredit-/betalingskort

Betalingen sker med et kreditkort eller debitkort, der er registreret på Amway Online. Du kan administrere dine kort under Min konto - Mine betalinger - Kredit-/betalingskort.

PayPal

PayPal er et online betalingssystem, der fungerer som mellemled mellem enkeltpersoner og netbutikker. Hvis du allerede har en PayPal-konto, kan du bruge denne konto med det samme, når du køber dine Amway-produkter. Hvis du ikke har en PayPal-konto og gerne vil bruge denne betalingsmulighed, skal du gå ind på www.paypal.com og oprette din egen personlige PayPal-konto.
PayPal er et varemærke under PayPal Inc.*

Trustly

Trustly tilbyder bankoverførsler og betalinger sikkert, hurtigt og enkelt fra forbruger til netbutik. Med Trustly sker overførslen eller betalingen med det samme. Trustly er altid gratis at bruge og kræver ikke, at du skal være tilmeldt som bruger.www.trustly.com.

Google Pay

Google Pay er en digital (tegnebogs)platform og et mobilt betalingssystem, der kan bruges til kontaktløse køb i apper, online og personligt på mobile enheder. Opret en Google Pay-konto ved at besøge pay.google.com eller downloade Google Pay-appen fra Google Play Store. Hvis Google Pay-appen ikke er tilgængelig i dit land, kan du muligvis også linke kort gennem din banks app. Bemærk, at ikke alle banker understøtter Google Pay endnu. Hvis du har problemer med at oprette forbindelse til din konto, bedes du kontakte din bank for at få information om, hvorvidt de understøtter Google Pay. Google Pay er et varemærke tilhørende Google LLC.

Pay Later

Klarnas "Betal senere"løsning fungerer nemt og sikkert – uden at du skal registrere dig.
Muligheden for at købe nu og betale senere gør det nemmere og hurtigere at købe, fordi du hverken skal udlevere person- eller kreditkortoplysninger på nettet. Med Klarna "Betal senere" kan du betale for dit køb 14 dage efter leveringen.


Vælg levering

Hjemmelevering

Vælg en gemt adresse fra “Mine adresser” eller indtast en ny adresse i løbet af ordreafgivelsen.

Fragtfirma
POSTNORD

Få fordel af FRI fragt

For registrerede kunder på ordrer over 449,00 DKK

Leveringsomkostning pr. 1. april 2022
For ABOer og gæstekunder:
79,00 DKK (inkl. moms) for ordrer op til 800,00 DKK (inkl. moms)
45,00 DKK (inkl. moms) for ordrer fra 800,00 DKK (inkl. moms)

For registerede kunder:
79,00 DKK (inkl. moms) for ordrer op til 449,00 DKK (inkl. moms)

Leveringstid
3-5 arbejdsdage fra ordreafgivelsen

 

Pick-up point-levering

Ordren leveres til oplyste standard-adresse for den pågældende ABO.
 

Fragtfirma
POSTNORD

Få fordel af FRI fragt

For registerede kunder på ordrer over 449,00 DKK

Leveringsomkostning pr. 1. april 2022
For ABOer og gæstekunder:
79,00 DKK (inkl. moms) for ordrer op til 800,00 DKK (inkl. moms)
45,00 DKK (inkl. moms) for ordrer fra 800,00 DKK (inkl. moms)

For registerede kunder:
79,00 DKK (inkl. moms) for ordrer op til 449,00 DKK (inkl. moms)

Leveringstid
2-4 arbejdsdage fra ordreafgivelsen 

 


Leveringstips
Afslut din ordre inkl. betalingsbekræftelse inden kl. 12:00 for at sikre, at din ordre afsendes fra lageret samme forretningsdag*

*gælder kun til Danmark -  mindre hyppig afsendelse til Færøerne og Grønland    


Svar på dine spørgsmål

Kvikguide til online bestilling
1. Gå til søgeområdet (Ernæring & velvære, Skønhed, Hjemmet), eller gå direkte til søgefunktionen, og indtast produktnavnet eller bestillingsnummeret.
2. Vælg produktet, og klik på Tilføj til indkøbskurv.
3. Derefter kan du shoppe videre, indtil alle de ønskede produkter er blevet tiføjet til kurven.
4. Når du har tilføjet de relevante produkter, kan du klikke på symbolet med indkøbskurvskurv og klikke på Gå til kassen nu.
5. Klik herefter på Gå til kassen.
6. Vælg eller tilføj din leveringsadresse. Alternativt kan Afhentningssted vælges.
7. Vælg betalingsmåde
8. Gennemse og bekræft din ordre.
9. Du får tilsendt en e-mail med ordrebekræftelse.
Hvad er processen "Sendt til kunde"?
When using this delivery method, COD should not be selected by the distributor as the payment method, since there will be no invoice indicating the value of goods within the package. If you select COD for these orders, the order will be processed and shipped, but delivery will not be completed.
This option is only designed for Single Orders as Group Consolidated Orders (GCOs) are shipped to one address. It is a consideration for ABOs, however, that breaking GCOs down into Single Orders instead may incur additional delivery costs.
1. Select “Ship To Customer” delivery option at Amway Online
2. Select one of your customers from the list
3. The delivery address will already be populated but can be changed/updated
4. Goods will be delivered to the address you desire without an invoice in the box
5. An invoice will be delivered to the registered email address of the distributor
Kan jeg fjerne varer fra en bestilling?
Ja, sålænge du ikke har bekræftet bestillingen, kan du både lægge varer i kurven og fjerne dem.
Kan jeg annullere bestillingen?
Hvis din bestilling er behandlet og bekræftet, skal du kontakte din lokale kundeservice for at få at vide, hvordan du annullerer den.

Kredit-/betalingskort

Betalingen sker med et kredit-/betalingskort, der er registreret på Amway Online. Du kan administrere dine kreditkort under Mine kredit-/betalingskort.
Amway accepterer følgende kredit-/betalingskort: Amway accepterer Visa®, MasterCard®, .....

Hvor finder jeg min kvittering/faktura?
Fakturaen er vedhæftet e-mailen med forsendelsesoplysninger. Du kan også downloade pdf-versioner af dine fakturaer under ’Ordreinformation’, som du komme til via ’Mit kontor’. Husk, at ’Mit kontor’ er tilgængeligt, når du er logget på.

Hvor kan jeg få sendt min bestilling til?

Du kan få den sendt til en adresse, du vælger (privat-/hjemadresse, dog ikke postboks), eller varerne kan sendes til et pakkeshop i nærheden af dig.

Kan varerne leveres i et andet land end det land, hvor de er købt?

Nej. Leveringslandet skal altid være det samme som bestillingslandet.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringssted / Bestillingstidspunkt / Lev.tid Danmark / Lev.tid Færøerne (sendes 1 gang om ugen om fredagen)
Lev. privatadresse / bestilling før kl. 12.00 / 3-4 hverdage / 2-3 uger
Lev. privatadresse / bestilling efter kl. 12.00 / 4-5 hverdage / 2-3 uger
Pakkeshop / bestilling før kl. 12.00 / 2-3 hverdage / -
Pakkeshop / bestilling efter kl. 12.00 / 3-4 hverdage / -
PS. Din ordre videresendes til vores lager til behandling efter betaling og bekræftelse. Bemærk, at bestillinger, som indgår i en gruppebestilling, først leveres, efter at alle bestillinger er betalt og bekræftet. Ovenstående leveringstider gælder efter modtagelse af ordrebekræftelse

Kan jeg ændre leveringen af min(e) pakke(r)?
Ja, du kan foretage følgende ændringer interaktivt.
  • Ændre den foreslåede leveringsdato
  • Få pakken afleveret et sikkert sted på din adresse
  • Bede om levering hos nabo
Hvad gør jeg, hvis jeg får tilsendt en forkert vare, der mangler en vare eller er for mange varer?
Varerne til din bestilling plukkes delvist automatisk og delvist manuelt fra lageret. Og desværre kan der ske fejl. Hvis der er fejl i din leverede bestilling, bedes du ringe eller sende en e-mail til dit kontaktcenter, så de kan følge op sagen.
Hvad gør jeg, hvis jeg får leveret en beskadiget vare/forsendelse?
Varer og pakker kan desværre blive beskadiget under transporten. For at kunne følge rigtigt op på sagen i forhold til dit lokale forsendelsesfirma bedes du være opmærksom på følgende:
  • Hvis pakken er synligt beskadiget, skal du notere det på leveringskvitteringen/det håndholdte apparat, når du kvitterer for pakken.
  • Bemærk, at hvis ingen varer er beskadiget, er det selvfølgelig ikke heldigt, hvis forsendelsesemballagen er beskadiget. Men det er jo netop formålet med emballagen at beskytte varerne indeni.
  • Det er en god ide at tage et tydeligt billede af forsendelsesemballagen og medsende det ved kommunikationen med din lokale kundeservice.
  • Hvis en vare er beskadiget, bedes du også medsende et billede af indholdet i pakken, så vi tydeligt kan se, hvordan pakkens indhold er modtaget. Du kan også vedhæfte det i e-mailen til kundeservice.
  • Det er vigtigt, at du gør din lokale kundeservice opmærksom på beskadigede forsendelser snarest muligt og senest efter 7 kale

Hvordan beregnes leveringsomkostning for mine tilbagevendende ordrer?

Leveringsomkostningen beregnes på basis af ordrens beløb før eventuel brug af tilbud og værdikuponer. Hvis der på tidspunktet for ordreafgivelsen kører kampagner med fri fragt vil din tilbagevendende ordre automatisk drage nytte af det. Yderligere information om leveringsomkostninger findes på siden om leverings- og betalingsmetoder. 

Hvornår kan jeg følge forsendelsen?
Når forsendelsen er afgået fra vores lager, kan du følge den på Track & Trace på PostNord.
Hvordan fungerer pakke-tracking?
Du kan følge dine ordrer/pakker på flere måder
Du kan finde trackingnummeret (eller numrene) i din ordrehistorik. Klik på pakkenummeret for at gå direkte til PostNords tracking-websted. Der kan du se den seneste leveringsstatus.
Du får desuden tilsendt en e-mail med leveringsbekræftelsen, som også indeholder pakkenummeret (eller numrene) og et direkte link til PostNords tracking-websted.
Yderligere får du besked fra PostNord via e-mail og/eller en sms med statusopdateringer om din(e) pakke(r).
Sidst, men ikke mindst, kan du holde styr på dine forsendelser i PostNord-appen. Du kan downloade appen fra Google Play Store eller via Itunes.

Koster det noget at returnere varer?

Nej, Amway betaler returneringsomkostningerne. Via den installerede proces får du en forsendelseslabel til at sætte på returforsendelsen.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Det er nemt at returnere en bestilling
1. Log ind på din konto, og gå til "Mit kontor".
2. Gå til siden med "Ordrehistorik" via "Mine ordrer".
3. Find den bestilling, du ønsker at returnere, og klik på linket "Ordreinformation" ved siden af.
4. Klik på "Returner vare", og følg vejledningen.
Hvad sker der, hvis jeg alligevel vil beholde varen?

Hvis du alligevel beholde varen, kan du annullere returneringen under Ordrehistorik - Retur og kreditnoter - Detaljer.

Hvornår får jeg tilbagebetalt beløbet for returnerede varer?
Når du har modtaget forsendelseslabelen og overdraget returpakken til PostNord, tager det ca. 2-3 hverdage, inden den er fremme i PostNords centrale hub. Alle returforsendelser i Danmark samles her, og hver anden uge om onsdagen, bliver de sendt retur til vores lager i Holland.
Det betyder, at du kan forvente at få tilbagebetalt beløbet inden for 5-15 hverdage.

Bemærk: Returforsendelser, som modtages og behandles inden den 26. i måneden, medtages i bonusoversigten for den indeværende måned. Derefter sker justeringen herfor i oversigten i den efterfølgende måned.