Amway ønsker at sikre den bedste betalingssikkerhed for at undgå svindel og beskytte dine oplysninger mod uautoriseret brug.

På linje med Amways digitale strategi og bedste praksis baseret på betalingskortindustriens datasikkerhedsstandarder vil Amway ikke længere behandle formularer, der indeholder betalingskortoplysninger, f.eks. kortnummer, udløbsdato eller CVV-nummer. Alle ABOer skal registrere deres betalingskort direkte på deres Amway Online-konto. Alle kundeservicegruppens andre procedurer forbliver uændret.

Hvad bliver ændret?

Amway har tidligere accepteret anmodninger om kortregistrering, bestillings- og registrering-/fornyelsesformularer gennem et faxnummer og via e-mail. Disse anmodninger indeholdte oplysninger om betalingskortkonto. Denne praksis er forældet og er ikke en sikker metode til overførsel af betalingskortoplysninger, og det er derfor i alle vores ABOers og kunders interesse at ændre den. Derfor accepterer Amway med omgående virkning ikke længere formularer, der indeholder kortindehaveroplysninger. Hvis vi modtager sådanne oplysninger, bliver de øjeblikkeligt makuleret eller permanent slettet fra Amways systemer. Anmodningerne vil ikke blive behandlet, og den person, der fremsætter anmodningen, bliver informeret herom. Ændringen træder i kraft med det samme.

Ændringen er nødvendig for at sikre beskyttelse af personoplysninger og burde ikke volde problemer for din Amway-forretning. Vi takker for din støtte.