Vælg betaling og levering

Du kan bestille Amway-produkter, når som helst det passer dig.
Vælg den betalings- og leveringsmåde, der passer dig bedst.

Du kan bestille Amway-produkter, når som helst det passer dig.
Vælg den betalings- og leveringsmåde, der passer dig bedst.

Vælg betaling

Bankoverførsel

Betalingen kan overføres online eller i en bank. Betalingen overføres ved hjælp af de bankkontooplysninger, der specificeres, når du afgiver din bestilling (betalingsside), eller under 'Mine bestillinger'.Bankkontonummer ved overførsel til Amway Danmark ApS' konto i Nordea: 2191 - 8473555965. Brug dit ABO-nummer som reference

Kreditkort

Betalingen sker med et kreditkort (eller debitkort), der er registreret på Amway Online. Du kan administrere dine kreditkort under Mine kreditkort.

PayPal

PayPal er et online betalingssystem, der fungerer som mellemled mellem enkeltpersoner og netbutikker. Hvis du allerede har en PayPal-konto, kan du bruge denne konto med det samme, når du køber dine Amway-produkter. Hvis du ikke har en PayPal-konto og gerne vil bruge denne betalingsmulighed, skal du gå ind på www.paypal.com og oprette din egen personlige PayPal-konto.

Trustly

Trustly tilbyder bankoverførsler og betalinger sikkert, hurtigt og enkelt fra forbruger til netbutik. Med Trustly sker overførslen eller betalingen med det samme. Trustly er altid gratis at bruge og kræver ikke, at du skal være tilmeldt som bruger.www.trustly.com.


Vælg levering

Levering til hjemmeadresse

Vælg din hjemmeadresse og yderligere adresser under Mine adresser. Du kan vælge adresse direkte, når du afgiver din bestilling.

Engangsadresse

Indsæt leveringsadresse direkte, når du afgiver din bestilling.

Levering til hjemmeadresse

Ordren leveres til den valgte ABOs adresse.


Leveringsgebyrer

Alt efter leveringsmåden og ordrebeløbet gælder disse leveringspriser:

Leveringssted Prisgrænse Pris fastland Pris Færøerne
Lev. privatadresse op til kr. 800 kr. 90 kr. 90
Lev. privatadresse over kr. 800 kr. 50 kr. 50
Pakkeshop op til kr. 800 kr. 90 kr. 90
Pakkeshop over kr. 800 kr. 50 kr. 50

Svar på dine spørgsmål

Kvikguide til online bestilling

1. Gå til søgeområdet (Ernæring & velvære, Skønhed, Hjemmet), eller gå direkte til søgefunktionen, og indtast produktnavnet eller bestillingsnummeret.
2. Vælg produktet, og klik på Tilføj til indkøbskurv.
3. Derefter kan du shoppe videre, indtil alle de ønskede produkter er blevet tiføjet til kurven.
4. Når du har tilføjet de relevante produkter, kan du klikke på symbolet med indkøbskurvskurv og klikke på Gå til kassen nu.
5. Klik herefter på Gå til kassen.
6. Vælg eller tilføj din leveringsadresse. Alternativt kan Afhentningssted vælges.
7. Vælg betalingsmåde
8. Gennemse og bekræft din ordre.
9. Du får tilsendt en e-mail med ordrebekræftelse.

Hvor kan jeg få sendt min bestilling til?

Du kan få den sendt til en adresse, du vælger (privat-/hjemadresse (ikke postboks)), eller varerne kan sendes direkte til en anden ABO

Kan varerne leveres i et andet land end det land, hvor de er købt?

Nej. Leveringslandet skal altid være det samme som bestillingslandet.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringssted Bestillingstidspunkt Lev.tid Danmark Lev.tid Færøerne (sendes 1 gang om ugen om fredagen)
Lev. privatadresse før kl. 12.00 3-4 hverdage 2-3 uger
Lev. privatadresse efter kl. 12.00 4-5 hverdage 2-3 uger
Pakkeshop før kl. 12.00 2-3 hverdage -
Pakkeshop efter kl. 12.00 3-4 hverdage -
PS. Din bestilling videresendes til vores lager til behandling efter betaling og bekræftelse. Bemærk, at bestillinger, som indgår i en gruppebestilling, først leveres, efter at alle bestillinger er betalt og bekræftet. Ovenstående leveringstider gælder efter modtagelse af bestillingsbekræfte

Hvornår kan jeg følge forsendelsen?

Når forsendelsen er afgået fra vores lager, kan du følge den på Track & Trace på PostNord.

Hvordan fungerer pakke-tracking?

Du kan følge dine ordrer/pakker på flere måder
Du kan finde trackingnummeret (eller numrene) i din ordrehistorik. Klik på pakkenummeret for at gå direkte til PostNords tracking-websted. Der kan du se den seneste leveringsstatus.
Du får desuden tilsendt en e-mail med leveringsbekræftelsen, som også indeholder pakkenummeret (eller numrene) og et direkte link til PostNords tracking-websted.
Yderligere får du besked fra PostNord via e-mail og/eller en sms med statusopdateringer om din(e) pakke(r).
Sidst, men ikke mindst, kan du holde styr på dine forsendelser i PostNord-appen. Du kan downloade appen fra Google Play Store eller via Itunes.

Kan jeg ændre leveringen af min(e) pakke(r)?

Ja, du kan foretage følgende ændringer interaktivt.
  • Ændre den foreslåede leveringsdato
  • Få pakken afleveret et sikkert sted på din adresse
  • Bede om levering hos nabo

Hvad er levering til privatadressen?

Hvis du har valgt levering til privatadressen, sender vi en e-mail til dig med bekræftelse om, at dine varer er afsendt (når de er afsendt fra lageret), og et trackingnummer (med et link til kurerfirmaets websted). Endelig sender kurerfirmaet en sms eller e-mail til dig ved leveringen.

Hvad er "sendt til en anden ABO"?

Det svarer til levering til privatadressen, bortset fra at du vælger en anden modtager.
Vores systemer giver ikke mulighed for at sende en meddelelse til den anden modtager, og derfor får måske du tilsendt e-mailene/sms'erne fra Amway og det valgte kurerfirma.
For at holde den anden modtager orienteret foreslår vi, at du videresender Track & Trace-oplysningerne til vedkommende for at lette leveringen.

Kan jeg følge min bestilling?

Ja. Du kan få mere at vide og se en beskrivelse i FAQ under Leveringsmuligheder og "Tracking af pakker".

Kan jeg fjerne varer fra en bestilling?

Ja, sålænge du ikke har bekræftet bestillingen, kan du både lægge varer i kurven og fjerne dem.

Kan jeg annullere bestillingen?

Hvis din bestilling er behandlet og bekræftet, skal du kontakte din lokale kundeservice for at få at vide, hvordan du annullerer den.

Hvad gør jeg, hvis jeg får tilsendt en forkert vare, der mangler en vare eller er for mange varer?

Varerne til din bestilling plukkes delvist automatisk og delvist manuelt fra lageret. Og desværre kan der ske fejl. Hvis der er fejl i din leverede bestilling, bedes du ringe eller sende en e-mail til dit kontaktcenter, så de kan følge op sagen.

Hvad gør jeg, hvis jeg får leveret en beskadiget vare/forsendelse?

Varer og pakker kan desværre blive beskadiget under transporten. For at kunne følge rigtigt op på sagen i forhold til dit lokale forsendelsesfirma bedes du være opmærksom på følgende:
  • Hvis pakken er synligt beskadiget, skal du notere det på leveringskvitteringen/det håndholdte apparat, når du kvitterer for pakken.
  • Bemærk, at hvis ingen varer er beskadiget, er det selvfølgelig ikke heldigt, hvis forsendelsesemballagen er beskadiget. Men det er jo netop formålet med emballagen at beskytte varerne indeni.
  • Det er en god ide at tage et tydeligt billede af forsendelsesemballagen og medsende det ved kommunikationen med din lokale kundeservice.
  • Hvis en vare er beskadiget, bedes du også medsende et billede af indholdet i pakken, så vi tydeligt kan se, hvordan pakkens indhold er modtaget. Du kan også vedhæfte det i e-mailen til kundeservice.
  • Det er vigtigt, at du gør din lokale kundeservice opmærksom på beskadigede forsendelser snarest muligt og senest efter 7 kale

Kredit-/betalingskort

Betalingen sker med et kredit-/betalingskort, der er registreret på Amway Online. Du kan administrere dine kreditkort under Mine kredit-/betalingskort.
Amway accepterer følgende kredit-/betalingskort: Amway accepterer Visa®, MasterCard®, .....

Koster det noget at returnere varer?

Nej, Amway betaler returneringsomkostningerne. Via den installerede proces får du en forsendelseslabel til at sætte på returforsendelsen.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det er nemt at returnere en bestilling
1. Log ind på din konto, og gå til "Mit kontor".
2. Gå til siden med "Ordrehistorik" via "Mine ordrer".
3. Find den bestilling, du ønsker at returnere, og klik på linket "Ordreinformation" ved siden af.
4. Klik på "Returner vare", og følg vejledningen.

Hvor finder jeg min kvittering/faktura?

Fakturaen er vedhæftet e-mailen med forsendelsesoplysninger. Du kan også downloade pdf-versioner af dine fakturaer under ’Ordreinformation’, som du komme til via ’Mit kontor’. Husk, at ’Mit kontor’ er tilgængeligt, når du er logget på.

Hvad sker der, hvis jeg alligevel vil beholde varen?

Hvis du har startet returneringsprocessen, og du alligevel vil beholde varen, skal du ringe/sende en e-mail til din lokale kundeservice, så de kan annullere returneringen.

Hvornår får jeg tilbagebetalt beløbet for returnerede varer?

Når du har modtaget forsendelseslabelen og overdraget returpakken til PostNord, tager det ca. 2-3 hverdage, inden den er fremme i PostNords centrale hub. Alle returforsendelser i Danmark samles her, og hver anden uge om onsdagen, bliver de sendt retur til vores lager i Holland.
Det betyder, at du kan forvente at få tilbagebetalt beløbet inden for 5-15 hverdage.

Bemærk: Returforsendelser, som modtages og behandles inden den 26. i måneden, medtages i bonusoversigten for den indeværende måned. Derefter sker justeringen herfor i oversigten i den efterfølgende måned.