Registrer dig som kunde for at få 12% rabat på alle produkter!

Opret en tilbagevendende ordre!

Spar tid og penge - Fjern shopping af dine favoritprodukter fra din huskeliste

Spar tid og penge - Fjern shopping af dine favoritprodukter fra din huskeliste

Kan du ikke leve uden en daglig dosis af bestemte Nutriway™-produkter? Nu kan du få tilsendt dine foretrukne produkter regelmæssigt uden besværet med at genbestille.

Funktionen med tilbagevendende ordrer er vores omkostningsfrie service* forbeholdt registrerede kunder. Det er en enestående mulighed for dig til at få de Nutriway-produkter, du ikke kan undvære, og som indgår i ordningen, leveret til døren, når du har brug for det.

GODE BESPARELSER

Spar 5 % på hver levering af din tilbagevendende ordre, fra den første levering.

FLERE FORDELE

  • Ved at oprette en tilbagevendende ordre én gang får du mere tid til andet arbejde
  • Du kan vælge en hvilken som helst dag mellem den 1. og 25. i måneden
  • Ingen skjulte gebyrer*, nemt at ændre eller annullere til enhver tid

*Normale leveringsomkostninger kan forekomme

VÆLG BLANDT DISSE PRODUKTER

Hvilke Nutriway-produkter kan du bestille via funktionen tilbagevendende ordre? Se det nuværende udvalg af Nutriway-vitaminer og -kosttilskud, alle af høj kvalitet og meget effektive, som er omfattet af denne service. Dit daglige vitamintilskud til en sund livsstil og et styrket immunsystem.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan opretter jeg en tilbagevendende ordre?

Det er super nemt at oprette en tilbagevendende ordre.
For at få fordel af funktionen med tilbagevendende ordrer skal du være registreret som kunde. Du skal først logge på din Amway-konto. Formularen til tilbagevendende ordrer findes under din ordrehistorik.

  • 1:     Find de ønskede produkter (som er omfattet af denne service), og føj dem til din tilbagevendende ordre. Bemærk: Sortimentet af produkter, der kan bestilles via tilbagevendende ordrer, er begrænset!  
  • 2:     Opret din personlige leveringsplan. Vælg den start- og forsendelsesdato, der passer dig. Du kan vælge en hvilken som helst dag mellem den 1. og 25. i måneden. Du kan også vælge leveringshyppigheden.
  • 3:     Vælg leveringsmåden. Du kan vælge din hjemadresse og et afhentningssted.
  • 4:     Vælg den ønskede betalingsmåde. Vælg dit kreditkort. Bemærk: Beløbet trækkes først på ordredatoen.
  • 5:     Bekræft oplysningerne, og indsend den tilbagevendende ordre. Sådan! Nu kan du glæde dig til at få dine varer leveret på den valgte dato.

Hvornår slutter min tilbagevendende ordre, og kan jeg sætte den i bero inden da?

Der er ingen fastsat ophørsdato for din tilbagevendende ordre. Men du kan til enhver tid ændre den eller inaktivere den permanent eller midlertidigt. Du logger blot på din konto, går til ordreoplysningerne eller siden med tilbagevendende ordrer og ændrer indstillingerne for din tilbagevendende ordre.

Hvordan ændrer jeg min ordre?

Du kan til enhver tid ændre dine tilbagevendende ordrer som ønsket. Du logger blot på din konto og går til ordreoplysningerne eller siden med tilbagevendende ordrer.

Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse for en tilbagevendende Amway-ordre?

Gå til din Amway-profil. Under Mine adresser på Min konto kan du ændre din leveringsadresse. Bemærk, at denne adresse ikke knyttes automatisk til dine tilbagevendende ordrer. Når den er føjet til din profil, skal du også vælge adressen på siden til oprettelse af tilbagevendende ordrer.

Kan jeg returnere et produkt leveret på en tilbagevendende ordre?

Ja. Du kan returnere alle de produkter, du vil, via den normale fremgangsmåde for returnering.

Hvilke leveringsintervaller kan der vælges?

Du kan vælge mellem hver måned, hver anden eller hver tredje måned.

Hvorfor er der kun Nutriway™ produkter?

De Nutriway-produkter, der kan vælges, indtages dagligt, og derfor er de oplagte til tilbagevendende ordrer. Desuden er det nemt at se, hvornår der er brug for at bestille flere af disse produkter.  Fremover vil vi eventuelt give mulighed for at bestille andre populære produkter, som er egnet til regelmæssig levering.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har andre spørgsmål om tilbagevendende Amway-ordrer?

Send en e-mail til amway_danmark@amway.com.

Hvad sker der, hvis der er et produkt, som ikke kan leveres på en tilbagevendende ordre?

Når du opretter en tilbagevendende ordre, kan du vælge, om ordren skal leveres, selvom der på ekspeditionstidspunktet er produkter, som ikke kan leveres midlertidigt.
Hvis du ikke vælger denne mulighed, og der er mindst ét produkt, som ikke kan leveres, bliver ordren ikke leveret, og den tilbagevendende ordre bliver sat på inaktiv status. Du kan genaktivere den tilbagevendende ordre til enhver tid.
Du kan få at vide, hvornår produktet er på lager igen, ved at tilmelde dig beskeder på produktsiden og derefter genoptage den tilbagevendende ordre, herunder også at ændre datoen for den næste ordre.

Hvis der er tilbud på et produkt, som indgår i min tilbagevendende ordre, får jeg så det samme tilbud?

Ja. Aktive tilbud gælder automatisk på tidspunktet for ekspedering af en tilbagevendende ordre.