Sådan returnerer du produkter

Hvordan købte du de produkter, du vil returnere? 

ABOer og registrerede kunder, der har købt produkterne direkte af Amway, skal følge anvisningerne nedenfor. Hvis du har købt produkterne af en anden ABO, skal du kontakte den person direkte, som står for returneringen af produkterne for dig. Hvis du har købt produkterne som gæstekunde, fremgår anvisningerne til at returnere dem i e-mailen med din ordrebekræftelse.

Procedure for ABOer og registrerede kunder

For at udfylde returneringsanmodningen skal du logge på din konto og gå til "Mine ordrer". Vælg ordren, og start returneringsprocessen ved at trykke på "Returner"-knappen. Følg menuanvisningerne for at fuldføre returneringsanmodningen. Du får tilsendt en e-mail med en returneringsbekræftelse og anvisninger til at sende pakken til Amway.

1 Log på

2 Gå til "Mine ordrer"

3 Vælg den ordre, der skal returneres

4 Tryk på "Returner"-knappen

5 Følg menuanvisningerne for at fuldføre returneringsanmodningen

6 Du får tilsendt en e-mail med yderligere anvisninger

Returpakken skal altid sendes med angivelse af returneringsanmodningens referencenummer. Afsend returpakken (som beskrevet i e-mailen med returneringsbekræftelsen), og behold trackingnummeret som evt. reference. Når Amway har modtaget produkterne og dokumentationen, kontrollerer vi, at alt er returneret korrekt i henhold til reglerne for returnering af produkter (se nedenfor). Du får enten en tilbagebetaling eller tilsendt et nyt produkt, alt efter hvad der er relevant.

Denne procedure gælder kun for ABOer eller kunder, som har købt produkterne direkte fra Amway. Kunder, der har købt produkterne af deres ABO, skal kontakte ABOen for at returnere dem.

Generelle regler for returnering af produkter

Produktets tilstand:
Der godtgøres kun produkter, som:
  • er behæftet med fejl
  • var beskadiget ved leveringen, og hvor det ikke var muligt at konstatere dette umiddelbart ved modtagelsen
  • er returneret af ABOer eller kunder ifølge den gældende kundetilfredshedsgaranti på det pågældende tidspunkt

Beskadigede produkter eller produkter, der er uegnet til videresalg pga. forkert opbevaring og/eller brug, godtgøres ikke og vil blive returneret.

Fragtomkostninger: Produkter kan returneres omkostningsfrit ved at benytte vores service. Returneringsanmodninger: Slettes automatisk, hvis produkterne ikke er returneret til Amway inden for 3 måneder.
Tilbagebetaling: Tilbagebetalingsbeløbet udbetales alt efter den valgte tilbagebetalingsmetode. Returnering af kampagnevarer/produktsæt: Bestillinger på produktsæt og kampagnevarer kan først returneres, når alle varer er modtaget.