RETURNERINGSPOLITIK
PROCEDURE, DER SKAL FØLGES VED RETURNERING AF VARER
Denne procedure gælder kun, når ABOer eller kunder har købt produkterne direkte fra Amway. Kunder, der har købt produkterne fra deres ABO, skal kontakte ABOen for at returnere produkterne.
1. Returnering af varer er en simpel proces:
a) Log ind på din konto og gå til 'Mit kontor'
b) Gå til 'Ordrehistorik'
c) Find ordren du vil returnere og klik på 'Ordreoplysninger'
d) Klik på 'Retur' og følg instruktionerne.
Indenfor 24 timer på arbejdsdage vil du modtage en returlabel via e-mail.
2. Du bedes udskrive denne pakkeseddel, sætte den på den pakke, der skal returneres, gemme trackingnummeret og indlevere din pakke på det lokale posthus. Når den modtages af Amway, tjekkes varerne og dokumenterne for at se, om alle varerne og dokumenterne er der, og om de er blevet returneret i henhold til reglerne for returnering af varer (se herunder). Du vil enten få udbetalt et beløb, der svarer til varens pris, eller få fremsendt en ny vare.
Generelle regler for returnering af varer
1. Varens tilstand: Der krediteres kun for produkter, der
– er behæftet med fejl
– var beskadiget ved levering, og hvor dette ikke kunne konstateres straks ved leveringen
– bliver returneret af ABOer eller kunder i henhold til den kundetilfredshedsgaranti, der var gældende på det pågældende tidspunkt.
Beskadigede produkter eller produkter, der ikke egner sig til videresalg pga. ukorrekt opbevaring og/eller brug, krediteres ikke og vil blive returneret.
2. Fragt: Udgifter til fragt betales af Amway, hvis du benytter Amways pakkeseddel.
3. Afregning: Tilbagebetalingsbeløbet bliver direkte debiteret i henhold til den valgte betalingsmetode.
4. Returneringsforespørgsler vil automatisk blive slettet, hvis Amway ikke modtager produkterne inden for tre måneder.
5. Returnering af kampagnevarer/produktsæt: Bestillinger på produktsæt og kampagnevarer kan først returneres, når alle varer er modtaget.