AMWAYS SALGS- OG MARKETINGPLAN

Amways salgs- og marketingplan afspejler stadig det originale forretningskoncept, der blev udviklet af grundlæggerne, Rich DeVos og Jay Van Andel, og introduceret første gang tilbage i 1959. Det er et kompensationssystem, der belønner Amway-forretningsindehavere (ABOer) for at dele deres viden og sælge produkter og for at motivere andre til at gøre det samme.
Amways salgs- og marketingplan afspejler stadig det originale forretningskoncept, der blev udviklet af grundlæggerne, Rich DeVos og Jay Van Andel, og introduceret første gang tilbage i 1959. Det er et kompensationssystem, der belønner Amway-forretningsindehavere (ABOer) for at dele deres viden og sælge produkter og for at motivere andre til at gøre det samme.

Meget vigtigt at vide!

Dine egne resultater bestemmer din indkomst – ikke din position. Der er ABOer, der opnår større belønninger end deres sponsor (den ABO, der fik dem ind i Amway-forretningen) på grund af den tid og det arbejde, de investerer i at opbygge deres Amway-forretning.

Bonussystemet

Du kan øge din egen salgsvolumen ved at skaffe nye kunder, der køber produkter, og opmuntre dine eksisterende kunder til at købe flere produkter. Ved at sponsere nye ABOer, støtte dem og vejlede dem i salg af produkter og i deres Amway-forretning, kan du øge din succes og opnå ekstra bonus baseret på din gruppes salg.

FORSTÅ PLANEN
Din Amway-indkomst består af den detailavance, som du selv har fastsat for at sælge produkter til kunderne, plus eventuelle bonusser, du har opnået. Lad os se på, hvordan du selv kan beregne den.
BELØNNINGER FOR HØJERE PRÆSTATIONER - BONUSSER
Ud over 21 % præstationsbonus kan du opnå ekstra månedlige bonusser
Vis mere Vis færre