Opdag Amway Online

Download præsentationerne

Videovejledninger

Lær webstedet at kende

Spørgsmål?
Find svar
Vis mere Vis færre

.

Udforsk Amway Online

Find ud af, hvordan du med Amways websted kan drive din forretning mere effektivt.
Tilmeld dig nu

Bliv registreret som Amway-forretningsindehaver

Bliv registreret som Amway-forretningsindehaver

Vi fører dig gennem de forskellige trin i registreringsprocessen.

Bliv registreret som kunde

Bliv registreret som kunde

Lær om kunderegistreringsprocessen, og begynd at handle online!

Har du brug for hjælp til at logge ind på det nye Amway Online?

Har du brug for hjælp til at logge ind på det nye Amway Online?

Hvis du brugte det gamle Amway Online, hjælper denne video dig med at forstå, hvordan du kommer ind på den opdaterede websted og opretter dit nye Amway ConnectID.

.

Essential Files

Varemærkesupport

Hent
dokument | 750 KB
Varemærkesupport

Hent
dokument | 633 KB
Varemærkesupport

Hent
dokument | 590 KB

Registrering/log ind

Hvorfor skal jeg have et Amway ConnectID?

Amway ConnectID er den nye metode til at komme på alle Amways digitale applikationer – når de er blevet opdateret. Det bliver nemmere for dig, da der kun er ét login og kun én adgangskode til Amway-Online og alle Amways apps.

Hvad er mit Amway ConnectID?

Dit Amway ConnectID er dit unikke, nye login til alle Amways applikationer over hele verden. Det erstatter alle de login-navne eller -ID’er, du har brugt før. Dit Amway ConnectID er din e-mailadresse, og derfor skal du bruge én, der kun tilhører dig. For at oprette dit Amway ConnectID og din nye adgangskode, skal du klikke på ’Log ind’-symbolet i øverste, højre hjørne af hjemmesiden og følge vejledningen.

Erstatter Amway ConnectID mit ABO-nummer?

Dit Amway ConnectID erstatter ikke dit ABO-nummer. Det er blot din nye digitale identitet. Du beholder stadig dit originale ABO-nummer.

Skal jeg beholde mit gamle login-ID/brugernavn(e)?

Vi er i gang med at opdatere vores hjemmeside og forretnings-apps – og lancere den nye teknologi globalt. I denne overgangsperiode skal du, hvis du har internationale forretninger, bruge dine ’gamle’ login-oplysninger for de lande, der endnu ikke er blevet opdateret. Når lanceringen er afsluttet, vil din nye digitale Amway ConnectID-identitet være det eneste login og brugernavn, du skal bruge til alle dine online Amway-applikationer i alle lande.

Hvordan bliver jeg registreret som Amway-forretningsindehaver (ABO)?

Gå til hjemmesiden, og klik på ’Bliv registreret’ -knappen i øverste, højre hjørne. Vælg ’Bliv Amway-forretningsindehaver’, og indtast dine oplysninger i onlineformularen. Du skal underskrive kontrakten, og det kan du gøre online ved hjælp af en elektronisk underskrift.

Hvordan bliver jeg registreret som kunde?

Der er to måde at blive registreret som kunde på:
1. På hjemmesiden. Find ’Log ind’-linket i øverste, højre hjørne, og klik på Bliv registreret. Følg derefter vejledningen i, hvordan du opretter din konto.
2. Når du kommer til kassen. Læg de produkter du har valgt, i indkøbskurven, og gå til kassen. Du vil blive bedt om at registrere dig som en del af betalingsprocessen.

Hvad er en medansøger/ansøger nummer to?

En medansøger er en person, som du driver Amway-forretningen sammen med, og som bruger den samme online-konto til bestillinger. Mange har et familiemedlem, en ægtefælle eller en partner som medansøger. Du kan tilføje en medansøger, når du registrerer dig som ABO eller på et andet tidspunkt under ’Min konto’. Medansøgeren bliver ABO, og dennes navn tilføjes på din kontrakt.

Hvorfor fungerer mine login-oplysninger ikke?

Fra februar 2018 skal du bruge et Amway ConnectID for at logge ind. Dette er din e-mailadresse. Gå til hjemmesiden, og klik på ’Log ind’-knappen i øverste, højre hjørne. Følg vejledningen i, hvordan du opretter dit Amway ConnectID og din nye personlige adgangskode. Derefter kan du logge ind på din online-konto.

Min konto

Hvordan logger jeg ind?

For at logge ind på Amway-Online skal du oprette og bruge et Amway ConnectID. Hvis du ikke har et Amway ConnectID, skal du klikke på ’Log ind’ i øverste højre hjørne på hjemmesiden og følge vejledningen i, hvordan du opretter det.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har glemt min adgangskode?

Du skal følge vejledningen herunder for at oprette en ny adgangskode
1. På hjemmesiden klikker du på ’Log ind’-symbolet i øverste, højre hjørne af skærmen. Dernæst kommer du til den nye Amway ConnectID-side
2. Klik på linket ’Hjælp til adgangskode’ i login-formularen
3. Indtast dit Amway ConnectID (den e-mailadresse, du brugte, da du sidst loggede ind). Udfør CAPTCHA-testen, og klik på ’Send’
4. Vent, indtil du modtager en e-mail til den konto, du har oplyst i formularen
5. Åbn e-mailen, og klik på knappen ’Nulstil adgangskode’. Der åbnes en formular i et nyt vindue
6. Indtast en ny adgangskode i felterne, og klik på ’Send’ for at nulstille din adgangskode Husk: Din nye adgangskode skal bestå af mindst 8 tegn samt indeholde ét bogstav og ét tal
7. Sådan! Nu kan du logge på med dit nye Amway ConnectID. Vi sender dig en e-mail for at informere dig om, at din adgangskode er blevet ændret.

Kan jeg ændre min adresse?

Ja, det kan du! Vores system tillader dig at oplyse forskellige adresser til fakturering, post og forsendelse. Du kan rette disse oplysninger ved at logge på og vælge ’Min konto’. Klik dernæst på ’Mine adresser’ for at tilføje, rette eller slette oplysninger.

Hvordan ændrer jeg min e-mail til Amway ConnectID?

1. Log ind på din konto
2. Gå til siden ’Min konto’
3. Klik på ’Login og sikkerhed’
4. Vælg ’opdater din e-mailadresse til log ind’
5. Du kan rette din nuværende e-mailadresse eller ændre din e-mailadresse til en adresse.

Order

Kan jeg planlægge og gemme mine ordrer?

Ja, det kan du! Vi har udviklet værktøjet ’Ønskeliste’, der hjælper kunder og ABOer med at planlægge og følge ordrer. Her kan du vælge og overvåge produkter, du måske ønsker at købe. Du kan også få at vide, om et af de produkter, du har valgt, ikke længere fås. Du kan desuden dele din ønskeliste via sociale medier. En anden ting er, at du kan beholde produkterne i din indkøbskurv, så du kan fortsætte, hvor du slap.

Jeg er kunde. Kan jeg bestille produkter online?

Ja, du kan bestille vores produkter direkte online. Du skal registrere dig for at afslutte en ordre. Det kan du gøre på to måder:
1. På hjemmesiden. Find ’Registrer’-linket i øverste, højre hjørne, og klik på valgmuligheden til at blive registreret som kunde. Følg derefter vejledningen i, hvordan du opretter en konto.
2. Når du kommer til kassen. Læg de produkter, du har valgt, i indkøbskurven, og gå til kassen. Du vil blive bedt om at registrere dig som en del af betalingsprocessen. Du kan også bestille produkter gennem din ABO.

Hvor finder jeg mine fakturaer?

Fakturaen er vedhæftet e-mailen med forsendelsesoplysninger. Du kan også downloade pdf-versioner af dine fakturaer under ’Ordreinformation’, som du komme til via ’Mit kontor’. Husk, at ’Mit kontor’ er tilgængeligt, når du er logget på.

Hvordan returnerer jeg en bestilling?

Det er nemt at returnere en bestilling
1. Log ind på din konto, og gå til ’Mit kontor’
2. Gå til siden med ’Ordrehistorik’ via ’Mine ordrer’
3. Find den bestilling, du ønsker at returnere, og klik på linket ’Ordreinformation’ ved siden af
4. Klik på ’Returner vare’, og følg vejledningen.

Hvordan får jeg et produkt refunderet?

For at få et produkt refunderet skal du følge disse trin:
1. Log ind på din konto, og gå til ’Mit kontor’
2. Gå til siden ’Ordrehistorik’
3. Find den bestilling, du ønsker at få refunderet, og klik på linket ’Ordreinformation’ ved siden af
4. Klik på ’Refunder vare’, og følg vejledningen.

Hjemmesidenagivation

Jeg kan ikke finde de oplysninger, jeg skal bruge, på siden. Hvad skal jeg gøre?

Du skal være logget ind på din konto for at få adgang til alle oplysningerne på hjemmesiden. Hvis du har brug for yderligere hjælp til at finde information, kan du bruge søgefunktionen øverst på hjemmesiden.

Hvor finder jeg produkttilbud og -kampagner?

Hvis du er logget ind på din konto, kan du bruge knappen ’Toptilbud’ øverst på hjemmesiden til at se de nyeste tilbud og kampagner.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du kan kontakte Amways kundeservice via e-mail: amway_danmark@amway.com eller via telefonnummer: (+45) 43 31 04 03)