Opdag Amway Online

Download præsentationerne

Videovejledninger

Lær webstedet at kende

Spørgsmål?
Find svar
Vis mere Vis færre

.

Udforsk Amway Online

Find ud af, hvordan du med Amways websted kan drive din forretning mere effektivt.
Tilmeld dig nu

Bliv registreret som Amway-forretningsindehaver

Bliv registreret som Amway-forretningsindehaver

Vi fører dig gennem de forskellige trin i registreringsprocessen.

Bliv registreret som kunde

Bliv registreret som kunde

Lær om kunderegistreringsprocessen, og begynd at handle online!

.

Essential Files

Varemærkesupport

Hent
dokument | 892 KB
Varemærkesupport

Hent
dokument | 903 KB
Varemærkesupport

Hent
dokument | 826 KB

Registrering/log ind

Hvorfor skal jeg have et Amway ID?

Amway ID er den nye metode til at komme på alle Amways digitale applikationer – når de er blevet opdateret. Det er en fordel for dig, idet der kun er ét login og kun én adgangskode til Amways websted og alle Amways apps.

Hvad er mit Amway ID?

Dit Amway ID er dit unikke, nye login til alle Amways applikationer over hele verden. Det erstatter alle de login-navne eller -ID’er, du har brugt før. Dit Amway ID er din e-mailadresse, og derfor skal du bruge én, der kun tilhører dig. For at oprette dit Amway ID og din nye adgangskode, skal du klikke på Bliv registreret-knappen i øverste, højre hjørne af webstedet og følge vejledningen.

Erstatter Amway ID mit ABO-nummer?

Dit Amway ID erstatter ikke dit ABO-nummer hos Amway. Amway ID er din unikke e-mailadresse, som du bruger til at logge ind på Amways systemer. Du beholder stadig dit originale ABO-nummer.

Skal jeg beholde mit gamle login-ID/brugernavn(e)?

Vi er i gang med at opdatere vores websted og forretnings-apps – og lancere den nye teknologi globalt. I denne overgangsperiode skal du, hvis du har internationale forretninger, bruge dine ’gamle’ login-oplysninger for de lande, der endnu ikke er blevet opdateret. Når lanceringen er afsluttet, vil din nye digitale Amway ID identitet være det eneste login og brugernavn, du skal bruge til alle dine online Amway-applikationer i alle lande.

Hvordan bliver jeg registreret som Amway-forretningsindehaver (ABO)?

Gå til webstedet, og klik på Bliv registreret-knappen i øverste, højre hjørne. Vælg Bliv Amway-forretningsindehaver, og indtast dine oplysninger i online formularen. Du skal underskrive kontrakten, og det kan du gøre online ved hjælp af en elektronisk underskrift.

Hvordan bliver jeg registreret som kunde?

Der er to måde at blive registreret som kunde på:
1. På webstedet. Klik på Bliv registreret-knappen i øverste, højre hjørne, og vælg på Registrer dig som kunde. Udfyld detaljerne og følg trin-for-trin processen for at oprette din konto.
2. Når du kommer til kassen. Læg de produkter du har valgt, i indkøbskurven, og gå til kassen. Du vil blive bedt om at registrere dig som en del af betalingsprocessen.

Hvad er en medansøger/ansøger nummer to?

En medansøger er en person, som du driver Amway-forretningen sammen med, og som bruger den samme ABO-konto hos Amway til at afgive ordrer. Mange har et familiemedlem, en ægtefælle eller en partner som medansøger. Du kan tilføje en medansøger, når du registrerer dig som ABO eller på et andet tidspunkt under ’Min konto’. Medansøgeren bliver ABO, og dennes navn tilføjes på din kontrakt.

Hvorfor fungerer mine login-oplysninger ikke?

Fra februar 2018 skal du bruge et Amway ID for at logge ind. Dette er din e-mailadresse. Gå til webstedet, og klik på Log ind-knappen i øverste, højre hjørne. Følg vejledningen i, hvordan du opretter dit Amway ID og din nye personlige adgangskode. Derefter kan du logge ind på din online konto.

Min konto

Hvordan logger jeg ind?

For at logge ind på Amways websted skal du oprette og bruge et Amway ID. Hvis du ikke har et Amway ID, skal du klikke på Bliv registreret-knappen i øverste højre hjørne på webstedet og følge vejledningen i, hvordan du opretter det. Jvf. venligst Migrering fra tidligere Amway Online for yderligere oplysninger

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har glemt min adgangskode?

Følg venligst vejledningen herunder for at oprette en ny adgangskode
1. På webstedet klikker du på ’Log ind’-knappen i øverste, højre hjørne af skærmen. Dernæst kommer du til den nye Amway ID-side
2. Klik på linket ’Brug for hjælp til at logge på’ i login-formularen
3. Klik på knappen Jeg skal bruge en ny adgangskode
4. Indtast dit Amway ID (den e-mailadresse, du brugte, da du sidst loggede ind). Udfør CAPTCHA-testen, og klik på Send
5. Vent, indtil du modtager en e-mail til den konto, du har oplyst i formularen
6. Åbn e-mailen, og klik på knappen Nulstil adgangskode. Der åbnes en formular i et nyt vindue
7. Indtast en ny adgangskode i felterne, og klik på Send for at nulstille din adgangskode. Husk: Din nye adgangskode skal bestå af mindst 8 tegn samt indeholde ét bogstav og ét tal
8. Sådan! Nu kan du logge på med dit nye Amway ID. Vi sender dig en e-mail for at informere dig om, at din adgangskode er blevet ændret.

Kan jeg ændre min adresse?

Ja, det kan du! Vores system tillader dig at oplyse forskellige adresser til fakturering, post og forsendelse. Du kan rette disse oplysninger ved at logge på og vælge Min konto. Klik dernæst på Mine adresser for at tilføje, rette eller slette oplysninger.

Hvordan ændrer jeg min e-mail til Amway ID?

1. Log ind på din konto
2. Gå til siden Min konto
3. Klik på Login og sikkerhed
4. Vælg opdater e-mailadresse til log ind
5. Vælg Skift Amway ID
6. Du kan opdatere din nuværende e-mailadresse til en adresse, der er unik for dig.

Order

Kvikguide til online bestilling

1. Gå til søgeområdet (Ernæring & velvære, Skønhed, Hjemmet), eller gå direkte til søgefunktionen, og indtast produktnavnet eller bestillingsnummeret.
2. Vælg produktet, og klik på Tilføj til indkøbskurv.
3. Derefter kan du shoppe videre, indtil alle de ønskede produkter er blevet tiføjet til kurven.
4. Når du har tilføjet de relevante produkter, kan du klikke på symbolet med indkøbskurvskurv og klikke på Gå til kassen nu.
5. Klik herefter på Gå til kassen.
6. Vælg eller tilføj din leveringsadresse. Alternativt kan Afhentningssted vælges.
7. Vælg betalingsmåde
8. Gennemse og bekræft din ordre.
9. Du får tilsendt en e-mail med ordrebekræftelse.

Kan jeg planlægge og gemme mine ordrer?

Ja, det kan du! Vi har udviklet værktøjet
Ønskeliste
, der hjælper kunder og ABOer med at planlægge og følge ordrer. Her kan du vælge og overvåge produkter, du måske ønsker at købe. Du kan også få at vide, om et af de produkter, du har valgt, ikke længere fås. Du kan desuden dele din ønskeliste via sociale medier. En anden ting er, at du kan beholde produkterne i din indkøbskurv, så du kan fortsætte, hvor du slap.

Hvordan opretter jeg en ønskeliste

Du kan oprette en ønskeliste og tilføje produkter til den ved at gøre følgende:
1. Find produktet og se produktinformationerne.
2. Klik på knappen Tilføj til ønskeliste.
3. Hvis der endnu ikke er oprettet en ønskeliste, skal du oprette en ny liste og tilføje et navn for ønskelisten. Klik herefter på Tilføj til ønskeliste.
4. Hvis der allerede er tilføjet en ønskeliste, vælges ønskelisten og herefter kan der klikkes på Tilføj til ønskeliste.
For at gennemse indholdet af en ønskeliste og tilføje et produkt til en ordre:
1. Vælg Mit kontor, Ordrehistorik, Mine lister.
2. Vælg ønskelisten, der indeholder produkterne, som du vil tilføje til din ordre.
3. Klik på Tilføj til min indkøbskurv.

Kan jeg som kunde afgive en ordre online?

Ja du kan bestille produkter online. Du skal registrere dig først for at kunne afgive en ordre. Der er to fremgangsmåder:
1. Klik på registeringslinket i øverste højre hjørne på webstedet og vælg Registrer dig som kunde. Følg derefter trin-for-trin processen for at oprette en konto.
2. Tilføj de ønskede produkter til indkøbskurven og gå efterfølgende til kassen. Afslut registreringen ifm. betalingsprocessen.
Alternativt kan du bestille produkter ved at kontakte din Amway-forretningsindehaver.

Hvor finder jeg mine fakturaer?

Fakturaen er vedhæftet e-mailen med forsendelsesoplysninger. Du kan også downloade pdf-versioner af dine fakturaer under Ordrehistorik, som du komme til via Mit kontor. Husk, at Mit kontor er tilgængeligt, når du er logget på.

Hvordan returnerer jeg en ordre?

Det er nemt at returnere en ordre
1. Log ind på din konto, og gå til Mit kontor
2. Gå til siden med Ordrehistorik
3. Find den ordre, du ønsker at returnere, og klik på linket Ordreoplysninger ved siden af
4. Klik på Returner produkt, og følg vejledningen.

Hvordan får jeg et produkt refunderet?

For at få et produkt refunderet skal du følge disse trin:
1. Log ind på din konto, og gå til Mit kontor
2. Gå til siden Ordrehistorik
3. Find den ordre, du ønsker at få refunderet, og klik på linket Ordreoplysninger ved siden af.
4. Klik på det produkt (de produkter) du ønsker at retunere.
5. Vælg den ønskede refunderingsmetode fra rullemenuen (her kan du vælge om du vil have produkterstatning eller refusion).
6. Hvis du vælger bankoverførsel, kan du vælge en eksisterende bankkonto eller opsætte en ny.
7. Accepter returpolitikken

Hjemmesidenagivation

Jeg kan ikke finde de oplysninger, jeg skal bruge, på siden. Hvad skal jeg gøre?

Du skal være logget ind på din konto for at få adgang til alle oplysningerne på webstedet. Hvis du har brug for yderligere hjælp til at finde information, kan du bruge søgefunktionen øverst på webstedet.

Hvor finder jeg produkttilbud og -kampagner?

Hvis du er logget ind på din konto, kan du bruge knappen Tilbud øverst på siden for at se aktuelle tilbud.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du kan kontakte Amways kundeservice via e-mail: amway_danmark@amway.com eller via telefonnummer: (+45) 43 31 04 03

Leveringsmuligheder og "Tracking af pakker"

Hvor kan jeg få sendt min bestilling til?

Du kan få den sendt til en adresse, du vælger (privat-/hjemadresse (ikke postboks)), eller varerne kan sendes direkte til en anden ABO

Kan varerne leveres i et andet land end det land, hvor de er købt?

Nej. Leveringslandet skal altid være det samme som bestillingslandet.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringssted Bestillingstidspunkt Lev.tid Danmark Lev.tid Færøerne (sendes 1 gang om ugen om fredagen)
Lev. privatadresse før kl. 12.00 3-4 hverdage 2-3 uger
Lev. privatadresse efter kl. 12.00 4-5 hverdage 2-3 uger
Pakkeshop før kl. 12.00 2-3 hverdage -
Pakkeshop efter kl. 12.00 3-4 hverdage -
PS. Din bestilling videresendes til vores lager til behandling efter betaling og bekræftelse. Bemærk, at bestillinger, som indgår i en gruppebestilling, først leveres, efter at alle bestillinger er betalt og bekræftet. Ovenstående leveringstider gælder efter modtagelse af bestillingsbekræfte

Hvornår kan jeg følge forsendelsen?

Når forsendelsen er afgået fra vores lager, kan du følge den på Track & Trace på PostNord.

Hvordan fungerer pakke-tracking?

Du kan følge dine ordrer/pakker på flere måder
Du kan finde trackingnummeret (eller numrene) i din ordrehistorik. Klik på pakkenummeret for at gå direkte til PostNords tracking-websted. Der kan du se den seneste leveringsstatus.
Du får desuden tilsendt en e-mail med leveringsbekræftelsen, som også indeholder pakkenummeret (eller numrene) og et direkte link til PostNords tracking-websted.
Yderligere får du besked fra PostNord via e-mail og/eller en sms med statusopdateringer om din(e) pakke(r).
Sidst, men ikke mindst, kan du holde styr på dine forsendelser i PostNord-appen. Du kan downloade appen fra Google Play Store eller via Itunes.

Kan jeg ændre leveringen af min(e) pakke(r)?

Ja, du kan foretage følgende ændringer interaktivt.
  • Ændre den foreslåede leveringsdato
  • Få pakken afleveret et sikkert sted på din adresse
  • Bede om levering hos nabo

Hvad er levering til privatadressen?

Hvis du har valgt levering til privatadressen, sender vi en e-mail til dig med bekræftelse om, at dine varer er afsendt (når de er afsendt fra lageret), og et trackingnummer (med et link til kurerfirmaets websted). Endelig sender kurerfirmaet en sms eller e-mail til dig ved leveringen.

Hvad er "sendt til en anden ABO"?

Det svarer til levering til privatadressen, bortset fra at du vælger en anden modtager.
Vores systemer giver ikke mulighed for at sende en meddelelse til den anden modtager, og derfor får måske du tilsendt e-mailene/sms'erne fra Amway og det valgte kurerfirma.
For at holde den anden modtager orienteret foreslår vi, at du videresender Track & Trace-oplysningerne til vedkommende for at lette leveringen.

Betalingsmetoder

Kredit-/betalingskort

Betalingen sker med et kredit-/betalingskort, der er registreret på Amway Online. Du kan administrere dine kreditkort under Mine kredit-/betalingskort.
Amway accepterer følgende kredit-/betalingskort: Amway accepterer Visa®, MasterCard®, .....

Bankoverførsel

Betalingen kan overføres online eller i en bank. Betalingen overføres ved hjælp af de bankkontooplysninger, der specificeres, når du afgiver din bestilling (betalingsside), eller under 'Mine bestillinger'. Bankkontonummer ved overførsel til Amway Danmark ApS' konto i Nordea: 2191 - 8473555965. Brug dit ABO-nummer som reference.

Hjælp til returnering

Koster det noget at returnere varer?

Nej, Amway betaler returneringsomkostningerne. Via den installerede proces får du en forsendelseslabel til at sætte på returforsendelsen.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det er nemt at returnere en bestilling
1. Log ind på din konto, og gå til "Mit kontor".
2. Gå til siden med "Ordrehistorik" via "Mine ordrer".
3. Find den bestilling, du ønsker at returnere, og klik på linket "Ordreinformation" ved siden af.
4. Klik på "Returner vare", og følg vejledningen.

Hvor finder jeg min kvittering/faktura?

Fakturaen er vedhæftet e-mailen med forsendelsesoplysninger. Du kan også downloade pdf-versioner af dine fakturaer under ’Ordreinformation’, som du komme til via ’Mit kontor’. Husk, at ’Mit kontor’ er tilgængeligt, når du er logget på.

Hvad sker der, hvis jeg alligevel vil beholde varen?

Hvis du har startet returneringsprocessen, og du alligevel vil beholde varen, skal du ringe/sende en e-mail til din lokale kundeservice, så de kan annullere returneringen.

Hvornår får jeg tilbagebetalt beløbet for returnerede varer?

Når du har modtaget forsendelseslabelen og overdraget returpakken til PostNord, tager det ca. 2-3 hverdage, inden den er fremme i PostNords centrale hub. Alle returforsendelser i Danmark samles her, og hver anden uge om onsdagen, bliver de sendt retur til vores lager i Holland.
Det betyder, at du kan forvente at få tilbagebetalt beløbet inden for 5-15 hverdage.

Bemærk: Returforsendelser, som modtages og behandles inden den 26. i måneden, medtages i bonusoversigten for den indeværende måned. Derefter sker justeringen herfor i oversigten i den efterfølgende måned.